Snåling istället för shopping.

Hej på er allihop.
Jag kom precis hem från stan, har gått och strosat lite med bästisen min.
Jag hjälpte henne att välja ett té som luktade jättegott (och förhoppningsvis smakar lika gott).
Det hette Kahls Jordgubbsté, och hade smak av jordgubb, vanilj, och mangoessens. Hon måste låta mig smaka någon gång.;)
Jag ska åka iväg på en liten shoppingtur i Linköping nu på Måndag, dagen innan skolan sätter igång igen.
Så jag sparade det mesta av barnbidraget till dess.
Men ett köp gjorde jag, och det är jag riktigt nöjd med.
NIVEA - angel star DEO Anti-Perspirant ''hot crush'', den är värd att prova, för den luktar väldigt gott och har en lyxig förpackning. Uppskattas kosta cirka 30 kronor.
Så, det blev inte så värst mycket shopping för mig inte. Mer Snåling isåfall. =D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0