Vinn nagelkit!

Mitt rim:
Nagelsmycken och nagellack, kommer i ett särskilt pack, Kattis ger oss det i julklapp, och nu försöker jag på mig ett rimmigt rapp. Kalle Anka är kul i jul, men långben, han kan ju va´ lite ful.Men du Kattis, vad är en brud i lyxpack utan ett alldeles speciellt depend nagellack?!
Kattis (sugartastebitter.blogspot.com) har gjort en advenstävling där man kan vinna ett nagelkit, så man får fina naglar nu lagom till jul! gå in på hennes underbara blogg för att se exakt hur man gör för att vinna, det är superenkelt!
Mitt rim:
Nagelsmycken och nagellack, kommer i ett särskilt pack, Kattis ger oss det i julklapp, och nu försöker jag på mig ett rimmigt rapp. Kalle Anka är kul i jul, men långben, han kan ju va´ lite ful.Men du Kattis, vad är en brud i lyxpack utan ett alldeles speciellt depend nagellack?!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0